Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu

Dlaczego pozycjonowanie stron internetowych jest tak skuteczne? Sekret tkwi w wyszukiwarce

W ostatnich latach pozycjonowanie stron internetowych cieszy się ogromną popularnością wśród przedsiębiorców, którym zależy na skutecznych działaniach marketingowych. Dlaczego strategia SEO charakteryzuje się tak wysoką efektywnością? Wszystko przez wyszukiwarkę Google, która kryje w sobie olbrzymi potencjał promocyjny. Przemawiają za nią możliwości reklamowe i przede wszystkim liczby. Poznaj usługę dostarczaną przez amerykanów od kulis!
  • 02.03.2021 12:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Dlaczego pozycjonowanie stron internetowych jest tak skuteczne? Sekret tkwi w wyszukiwarce

Wybierz interesujący Cię kanał promocji i zwiększ sprzedaż w sieci

Wyszukiwarka Google wyrosła w tej chwili na prawdziwego lidera, jeżeli chodzi o marketing. Uwagę przedsiębiorców przykuwa nie tylko kanał organiczny, czyli skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. Sporą popularnością cieszy się również płatna promocja Google Ads, znana wcześniej jako AdWords. Platforma ta, jako jedna z nielicznych, daje dwie różne możliwości reklamowania produktów lub usług. To olbrzymi komfort dla właścicieli biznesów – mogą wybrać dowolny model marketingu. Określić, czy wolą budować długofalowe efekty poprzez pozycjonowanie stron, czy interesuje ich wyłącznie błyskawiczny rezultat, co stanowi znak charakterystyczny dla kanału Google Ads.

Niech przemówią liczby. Zasięg wyszukiwarki Google przy SEO i Ads jest ogromny!

Sama funkcjonalność platformy Google to jednak dopiero połowa sukcesu. Drugą stanowią specjalistyczne badania oraz analizy. Pokazują one, że z omawianej tutaj wyszukiwarki korzysta blisko 20 milionów unikalnych użytkowników z Polski w skali jednego miesiąca. Wśród nich z pewnością znajdziesz nawet do kilkuset potencjalnych Klientów. Google Ads oraz pozycjonowanie umożliwiają skuteczne docieranie do osób zainteresowanych świadczonymi przez Ciebie usługami. Z tego miejsca warto zaznaczyć, że jedynie obecność na pierwszej stronie z wynikami tworzonymi przez Google daje wymierne zalety. O ile w przypadku kanału AdWords taki problem nie będzie występował, tak przy pozycjonowaniu musisz przebić się do czołówki zestawienia. Internauci stosunkowo rzadko zaglądają na kolejne strony z wynikami.

Materiał Partnera


Reklama