Głowa manekina, tors i nogi – sylwetka, która przyciąga wzrok
Manekin pozwala na ekspozycję ubrań, które nie zawsze dobrze wyglądają na wieszaku. Dzięki temu znacznie łatwiej przyciągnąć wzrok klientów i zachęcić ich do kupna proponowanego zestawu. Jednak posiadanie manekina to nie tylko przywilej sklepów odzieżowych. Elementy, takie jak głowa, dłonie czy tors często pojawiają się również na innych wystawach. Mogą stanowić ciekawy element aranżacji barów czy restauracji, co jest naprawdę oryginalnym rozwiązaniem. W handlu będą pełnić nie tylko rolę dekoracji, ale przede wszystkim reklamy. Biżuteria, szaliki czy okulary nie powinny być zdominowane przez stylizację manekina. Zdecydowanie lepiej zainwestować w samą głowę, która nie zajmie dużo miejsca na wystawie, a przy tym nie przysłoni blasku naszyjników czy apaszek.
Głowa manekina – na co zwrócić uwagę przed zakupem?
Wydawać by się mogło, że kupno głowy manekina to żadna filozofia. Ale nic bardziej mylnego! Osoby, które interesują się marketingiem wiedzą, że każdy szczegół ma znaczenie. Określone kolory, zapachy, a nawet muzyka odtwarzana w supermarketach – to wszystko wpływa na zawartość naszego koszyka. Podobnie jest w innych w branżach. Nawet niepozorne dodatki mogą kompletnie zmienić postrzeganie danego produktu. Właśnie dlatego manekin powinien być dopasowany do specyfiki sprzedawanych akcesoriów. Najlepiej, gdy głowa utrzymana jest w neutralnej kolorystyce, jak biel czy czerń, by nie odwracać uwagi od przedmiotu sprzedaży. Na stronach takich jak https://sklep.moremannequins.pl/ekspozytory-glowy.84 znajdują się ekspozytory w najróżniejszych formach. Okazuje się, że najlepszym wyborem jest zazwyczaj uniwersalna głowa manekina, bez wyraźnie zarysowanych rysów twarzy. Nie wskazuje ona określonego typu urody, z którym mógłby się porównywać klient. Dzięki temu produkt przyciągnie uwagę wielu osób, a nie tylko jednej grupy.