Wśród uczestników znaleźli się nie tylko dziennikarze, ale również osoby związane z działem reklamy, ogłoszeń i marketingu – wszyscy, którzy przez lata tworzyli charakter i tożsamość gazety.
„Głos Pomorza”, wraz ze swoimi wcześniejszymi wcieleniami, to tytuł, którego historia nierozerwalnie splata się z historią Słupska. Wielu jego dawnych pracowników już odeszło – ich pamięć uczczono minutą ciszy.
Wydarzenie miało charakter prawdziwej sztafety pokoleń – spotkali się dziennikarze pracujący w różnych epokach, których łączyło wspólne doświadczenie tworzenia lokalnego dziennika. Były serdeczności, wspomnienia, anegdoty i chwile wzruszenia.
Organizatorami spotkania byli Justyna Dudek, niegdyś grafik i pracownik działu reklamy „Głosu Pomorza”, oraz Krzysztof Niekrasz, dziennikarz sportowy z ponad 35-letnim stażem.
Spotkanie po latach
Pół setki dawnych i obecnych pracowników „Głosu Pomorza” spotkało się, by wspólnie powspominać lata pracy w redakcji i odświeżyć dawne znajomości.
- 08.10.2025 15:22
Reklama